Äntligen sol ♥

Heisansveisan. Måste börja med att säga shit vad jag älskar detta väder! Så underbart med sol. Jag och en kompis satte oss och solade på en bänk idag efter skolan. Så himla härligt. Min kompis köpte läsk också och jag smakade en klunk. Vi gick hem till mig sen och pluggade, snackade lite goja och lyssnade på musik. När hon gick så satte jag mig i solen lite.
Idag åt jag fisk, potatis och sås + sallad till lunch i skolan. Blev erbjuden mat här hemma nyss också, men jag sa att jag inte är hungrig så jag fixar nåt sen istället. För jag vet att jag är hemma själv efter 6 så då häller jag ut lite mat och ställer disk i diskhon så det ska se ut som jag ätit. Ska träna lite då också. Kondition och styrka. Fast jag brukar inte köra mycket styrka för jag vill inte se ut som en biff xd. Jag brukar göra typ 80 situps så jag ska få en slank mage, och lite rygglyft efter det så jag inte går som en krok hehe. Sen brukar jag köra lite lår också så dom ska bli fastare. Men jag kör typ bara 90 grader där men det känns inte som om det blir nån skillnad. Nån som har något bättre tips? 

Min bästa vän skickade nyss en bild till mig på facebook. Det var från i somras när vi var på ett sommarland. Usch säger jag bara! Min lår vällde ut över stolen och min mage såg ut som en ballong. Att jag ens vågade visa mig sådär i bikini? Till sommaren bli det ändringar på det..

Nu ska jag nog gå och vila lite. Är så himla trött. 
Ha det så bra hej hej



Kommentarer
lovisa

tack så mtk:D

2011-04-06 18:16:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D

allt bra?

2011-04-06 19:36:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Julia

Mysig blogg! :)

2011-04-06 20:04:01
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: