april april

God morgon!
Idag är det första April. Äntligen! Synd bara att det inte märks.. Vaknar upp och ser en jävla massa snö utanför fönstret.. Men man får ju luras idag iallafall ;)
Idag efter skolan ska jag hoppa på tåget och åka till min syster. Ska bli jätte kul. Ska shoppa massor!
Har inte så mycket mer att säga faktiskt. Kommer inte kunna blogg i helgen alltså.
Jag ska försöka att inte äta nåt på lunchen idag. Men det är ganska svårt att ha bortförklaringar hela tiden eftersom att jag alltid har ätit skolmaten , så nu helt plötsligt slutar jag. Och mina kompisar är väldigt misstänksamma av sig så jag får göra det lite diskret.
Nu måste jag fortsätta sminka mig så jag hinner. Ha en fin helg!
Mary

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: