Bråttom

Okej har lite bråttom så jag får skriva fort, ska med en buss snart. 
Jag ska till en släkting och hälsa på , så det är ganska bra för då kan jag ju säga att jag har ätit där, när jag kommer hem. Perfekt!
Vad händer sen då? Ska nog antingen gå ut och gå en sväng eller så springer jag på löpbandet. Det är skönare att gå ute men det blåser ju så jävligt nu. Fast det är bra att springa på bandet också. Gillar inte att träna när folk ser på så då kanjag ju springa mig svetting där om jag vill det. Svårt val det där haha. 
Städa ska jag göra idag också. Känns som jag bor i en svinstia eller nåt. 

Ja det här var ju ett väldigt roligt och intressant inlägg.. not. Nu måste jag springa till bussen, ha det!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: