Btw

Innan jag går till skolan måste jag bara säga att jag failade igår och åt omelett ändå. Satt säkert en halvtimme inne i badrummet och hänge över toaletten men fingrarna i halsen. Men inte fan spydde jag. Precis när jag känner att det är påväg upp så fegar jag ur. Fan alltså, jag måste lära mig det där. Det ska väl itne vara så jävla svårt. Bara jag lär mig spy så blir allt mycket lättare. Det blir mycket lättare att gå ner i vikt då. Man kan äta med familjen och sen går ner och spy utan att dom hör. Då misstänker dom ju inget. Lätt som en plätt. Måste lära mig.

Oj nu var klockan mycket såg jag. Måste kila. Ha det gött! :)


Kommentarer
Ana

Nej sötnos! Gör ínte det, det startar bara ett stort helvete!

2011-05-22 18:15:07
URL: http://mywaytoselfcontrol.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: