Dagens värsta

Shit! Ni vill inte veta vad som hände nyss. Eller det hände ju aldrig men fy fan alltså. Min låtsas pappa skulle installera photoshop på min nya dator. Jag visste att han skulle göra det men inte just NU. Han kom bara in och sa att han skulle fixa det nu för han hade inte tid sen. Jag hade ju tänkt radera all webbhistorik och allt först. + att jag precis hade sparat massa nya thinspo bilder, +(!!!) att jag hade ANTECKNINGAR uppe på datorn som det stod massor med typ pro ana tips på. Och jag fick lov att flytta mig från datorn direkt för att han hade bråttom. Alltså, jag kan inte beskriva det, jag stog bakom honom med panik inom mig hela tiden! Jag menar, TÄNK om han hade märkt nåt! Vad fan hade jag gjort då?! Då hade hela min familj övervakat mig dygnet runt och tvingat mig äta 967893 portioner varje middag eller nåt. Men då var det en jävla tur att han gick iväg och hämtade en grej, för då skyndade jag mig, fort som FAN, att ta bort bilderna och stänga ner anteckningarna. Hann ju dock inte radera historiken, så lite(läs: mycket) panik fanns fortfarande. Men det dämpades lite iaf. 
Shit alltså, det var fan dagens värsta..



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: