Don't wait for motivation to come to you. Working hard is the only way it will find you.

Har fixat till designen lite nu. Den blev inte så bra haha men det får duga ett tag tills jag fiat nåt bättre. Jag suger verkligen på desgin. Kan inte göra sånt. Sitter bara och skriver in lite koder och sånt i stilmallen typ hehe.

Igår följde jag med en kompis hem efter skolan och var där hela kvällen. Vi tog det lugnt bara. Vi bakade kladdkaka. Så då åt jag ju det såklart. På kvällen kollade vi på "Mean girls 2". Den sög! 1an är så mkt bättre!
Fick skjuts hem på hennes moppe runt 11 och när jag kom hem tog jag en macka..?

Vaknade halv ett idag och sen dess har jag bara ätit känns det som. Fy fan.. Tvekar på om jag ens ska skriva allt som jag ätit men okej.. billys pannkaka med choklad, hårt bröd med keso och örtsalt, skaldjursoppa, två till hårdbrödmackor med keso, ben & jerry(nästan hela burken), en bakelse, en till hårdbrödmacka med keso.
Asså FAN! Blir äcklad när jag ser allt jag skrivit. Och nu sitter jag här , det känns som om magen har svällt upp och hänger över mina jeans. Och inte har jag tränat nåt på flera dagar heller. Alltså jag har ju typ lagt av det med? Varför? När jag inte tränar regelbundet så kan det gå hur länge som helst innan jag tränar igen. Jag är fan dum i huvudet. Hata hata hata hata hata hata hata






Kommentarer
Peaches

I feel you. Har vart precis likadan det senaste !

2011-04-17 11:27:27
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: