Eat with your eyes, not your mouth

Nu ska jag gå och lägga mig efter en sugig dag. Fick idag också reda på att en nära vän till mig har mist sin mamma. Jävla cancer. Fucking jävla cancer. Jag hatar dig. Du är som en person som sveper sig in i andra människors kroppar utan någon anledning. Fan ta dig. 

Sitter nu på stolen och kollar ner på min feta mage med alla möjliga valkar och fettveck. Hatar mitt liv. Vad har jag gjort? Vad straffas jag för egentligen? Jag vill ju bara bli smal. Det är ju det ända jag vill. Det är väl inte för mycket begärt eller? :( Snälla gör mig bara smal så skulle allt bli bra.

God natt säger ja nu. Imorrn vill jag vakna upp och ha en vacker spegelbild framför mig, ja det vill jag. God natt.



Kommentarer
Peaches

Eller hur! varför ska det vara så svårt att få vara smal och vacker ?

2011-04-20 23:30:54
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: