Every accomplishment starts with the decision to try.

Har haft en bra dag faktiskt. Fast det var väldigt dålig snö i backarna så vi satt mest och solade hehe. Skönt att snön börjar smälta bort ändå. Det jag åt idag var en och en halv fralla med gurka på, en korv och så saft. Brukar aldirg dricka saft varför drack jag det för?!?! Får se om det blir någon middag sen. Helst inte om jag får bestämma.

När jag kom hem hoppade jag i träningskläderna direkt och började springa på löpbandet. Svetten rann och jag var tomatröd i fejan efteråt haha. Känns skönt. Sedan tog jag en lååååång härlig dusch.
Nu är det plugg som gäller. Har snart svenska prov, det är ett assvårt kapitel så det är bäst jag får lite eld i baken nu.

xoxo från mig, the fat one




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: