Fix fix

Inatt drömde jag att min pappa skulle hjälpa mig med datorn, och så hittade han alla min thinspo bilder och blev helt förskräckt. Och jag blev livrädd och försökte bortförklara mig så min familj inte skulle fatta. 
Om nån skulle komma på att mina bilder vet jag inte vad jag hade gjort alltså haha. Jag kanske borde gömma dom på ett bättre sätt? När jag är borta en längre tid eller när jag har någon kompis hos min så brukar jag lägga in mappen med thinspo bilder i mobilen, sen raderar jag om från datorn. Så lägger jag in dom igen när jag kan. Det brukar funka.

Nu sitter jag här och musikar och gör mig iordning för dagen. Idag ska jag till en annan skola för det är "skol-fotboll". Jag ska inte spela, ska bara kolla på. Tror inte man får det egentligen men jag missar bara engelskan, dom andra lektionerna är typ intsällda av någon anledning. Så jag missar inte så mycket iallafall. 
Det blir nog lätt för mig att inte äta lunch idag eftersom vi kommer vara på en annan skola. Dom som ska dit får ta med sig egen mat, men det gör jag såklart inte jag dåra hehe.
Btw det går många söta killar på den skolan (a)
Nu måste jag skynda mig, har bråttom som vanligt. Att jag aldrig kan gå upp i tid..

Ha det bäst!



Kommentarer
Ann

Skönt att höra :)



Jo tack med mig är det bara bra :)

2011-04-12 09:16:02
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
Peaches

Jag blev påkommen en gång! Hade lagt över mina favoritbilder i en mapp som var rätt svår att hitta i mobilen. Sedan en rast ser jag hur tre tjejer i klassen sitter och håller på med min telefon. Jag går fram till dem och ser att de sitter och kollar igenom min mapp. Fick panik och slet åt mig mobilen och raderade alla bilder. De ställde massa frågor och jag skämdes något fruktansvärt och gick därifrån.

2011-04-12 09:47:37
URL: http://rainypeach.blogg.se/
thaipinnen

sv; ja:( men det är bätter nu <3

2011-04-12 13:56:33
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Tess

Min dator är låst med kod. Mina bilder på mobilen med. Men förr så hade jag alla thinspo på ett Usb minne. Det fungerade jättebra. Hade usb minnet i nycklarna så de va aldrig någon som kom åt de (:

2011-04-12 16:32:55
URL: http://tinkertess.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: