Fridge pickers wear big knickers.

Nyss hemkommen efter en trevlig dag. Även fast jag inte är ett dugg intresserad av fotboll så var det faktiskt ganska kul. Dels för att det var så mycket söta killar haha. Killen som jag pratade om förut var där också. Han är sååå söt! Måste bli smalare så han tycker jag är fin.
Jag åt ingen lunch idag. Dom andra åt men jag hoppade över. Jag sa att jag inte hade någon aptit. Det var ändå äcklig soppa med överkokta makaroner och pizza-skinka. Jag och en kompis gick till ICA maxi efter lunchen och då köpte jag ett tuggummi paket och en loka. Så det är vad jag har ätit idag. 4  V6 tuggummin och en flaska loka. Och nu måste jag snart äta omelett men sen får det vara nog med mat idag. Kommer inte hinna träna nåt idag heller eftersom att jag har så mycket att plugga :( Får ta igen det imorrn..

Nu måste jag gå och kissa!! Hejs!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: