God morgon!

Idag är en ny dag. Nya tag. Ska försöka att itne äta någon lunch idag. Hoppas den är äcklig så man har en bra anledning. Efter skolan är det marknad sen ska jag hem till en kompis. Så jag kommer inte kunna blogga förrän ikväll. Kanske sent vi får se. Efter marknaden ska vi iallafall gå hem till henne och det är ganska långt så det är ju bra. 
Idag är det sista dagen sen är det påsklov! Fy fan vad skönt det ska bli alltså.  Jag tror att jag ska göra som jag gjorde förut. Lotsas vara sjuk, då har jag ingen aptit. Så då är det myyycket lättare att slippa undan maten. Sist jag gjorde det så åt drack jag bara en "varma koppen" på 3 dagar. Det va helt underbart skönt att få gå runt och känns hur magen kurrade och hur kroppen led när den inte fick någon mat. Älskar när man känner hur magen drar ihop sig av hunger! Jo, jag ska lotsas vara sjuk. Börjar på måndag och fortsätter så länge som det går. Nu jävlar. 3 dagar klarade jag sist, nu ska det bli mer. 

Nu ska jag börja göra mig klar, hörs ikväll , ha en bra dag =)
Mary



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: