grym helg

helluuu I'm back.

Har haft en sån grym helg måste jag säga. I fredags var vi på konsert. Det var så sjukt bra! Jag visste det inte själv utan det var en överasskning. En försenad födelsedags present lixom. Får alltid "upplevelser" i present av min syster. Det är kul tycker jag. Efter konserten så gick vi och köpte lite grönsaker och dip och hyrde en skräckis. Kommer inte ihåg vad den hette men det handlade om en kille som låg instängd i en kista. Den sög faktiskt för hela filmen utspelade sig i kistan så det blev långtråkigt..
På lördagen var det shopping som gällde. Shoppade jätte mycket och är väldigt nöjd. Vissa plagg köpte jag i för små storlekar. Har som mål att komma i dom nu. Om jag inte gör det är jag fan värdelös.

Nu ska jag ta mig en springtur. Efter alla helgens onyttigheter så ska jag fan kötta!!
Blev nyss erbjuden en prinsessbakelse men jag tackade nej.

"Varje gång du säger nej till mat säger du ja till smal"

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: