I don't want the world to see me, cause I don't think that they understand

Idag har varit en helt okej dag. Men en fruktansvärd dag om man tänker matmässigt. Det va jättegod mat i skolan(skäms j*vligt över att säga det) och därför tog jag två fucking portioner. Efter skolan så pluggade jag med en kompis och då åt jag två mackor med mjukost och skinka. På kvällen drog vi och kollade på bio, "hur många lingon finns det i världen", och då åt jag.. choklad. Filmen var jätte bra och rolig. Men jag hade nog ändå lite för höga förväntningar på den..
När jag kom hem ville jag bara spy. Spy upp mina inälvor. Menjag vet ju att det tar ca en halvtimme för kroppen att ta åt sig det man ätit så det var nog lite försent.
Men jag måste fan skärpa mig nu. Varje kväll sitter jag med ångesten inom mig och bestämmer mig för att nu jävlar ska jag bli smal och inte äta mycket alls. Men vad händer dagen därpå? Jo, jag äter som en gris. Vad är det som är så svårt? Det är väl bara att strunta i att ta en tallrik och äta? Inget märkvärdigt med det. Nu får det fan vara nog. Jag ska skärpa mig. Och denna gången menar jag det. Jag ska göra er stolta(vet inte vad jag menar med "er", har antagligen inga läsare xd), och jag ska framför allt göra mig själv stolt. 

Det skulle vara jävligt skönt att flytta. Flytta till en annan stad. Typ Uppsala. Jag älskar Uppsala! Jag skulle kunna bli en helt annan person än vad jag är nu. Ingen vet ju att man förändras då. Jag skulle kunna få folk att tro att jag är en sån tjinkig person när det gäller mat och inte tycker om nånting. Jag skulle kunna få folk att tro att träning är mitt största intresse och gymma flera timmar om dagen. Fatta vad bra. Bilden folk har av mig nu är att jag hatar sport, äter det mesta och är lat. Jag vet att folk tycker så för jag har hört många säga det. Allvarligt talat.. Jag vet inte hur många gånger jag har hört folk säga "Fan va lat du är!", "Latmask", "Det finns nåt som kallas röra på sig" osvosv. Och jag skrattar alltid när folk säger det som om jag inte bryr mig. Vad dom inte fattar är att jag tar åt mig. Jag tar åt mig så jävla mycket. Allt dom säger sätter sig i mitt huvud. Jag funderar över det. Kan inte släppa det. Det spelar ingen roll om folk "inte menade nåt illa" eller inte trodde att jag skulle bry mig. Det spelar fan ingen roll! Om folk bara visste hur mycket jag hatar mig själv och min kropp. Ingen har någon aning om det. 
Jag ska förändras nu. Seriöst. Till sommarn ska jag ha snyggaste kroppen på stranden och till hösten när jag börjar gymnasiet så är jag förändrad och en helt annan person. En smal, snygg, självsäker person som är stolt över sig själv och sin kropp.

Imorrn börjar mitt nya liv


Kommentarer
Leia ♥

Hej! :)

Hur är det med dig??

2011-04-06 13:14:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Mary

Hej :) Jag överlever, hur är det själv??

2011-04-06 16:12:07
URL: http://marysdiary.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: