It's a beautiful day - U2

God morgon. Idag är det en ny dag och nya tag. Idag ska det gå bättre. Men det är fredag idag och då brukar vi ju äta lite mer "helg-middag". Så jag får nog lov att äta det ändå, men så lite som möjligt. Kan ju fortfarande säga att jag inte har någon mat lust drf äter jag så lite. Men det blir det ända jag äter idag isf.

Solen skiner för fullt idag och jag ser inte ett enda moln heller. Så jag ska inte sitta här nu utan jag ska gå ut i solen. Ska smörja in mig med olja också, får inte det egentligen för dom säger att jag kan bränna mig då. Men nu är jag ju hemma själv så jag gör det ändå eftersom det tar ju bättre hehe. Har inte så lätt för att bränna mig ändå. Brukar bli lite röd men dagen efter är det brunt. 

Ha en bra dag och ta vara på solen! Snart är vintern här igen. Haha. Usch.



Kommentarer
Bloggarmaja

och för att uppnå den vackerhets känslan ska du låta bli att äta?

2011-04-29 16:28:48
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Bloggarmaja

hur vet du ?

du säger ju att du inte är där än,hur vet du då att det funkar ?

2011-04-29 16:31:41
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: