Jag åt messmörsmackan

Fan. Jag failade. Jag failade rejält. För jag åt inte bara messmörsmackan, utan även massa vindruvor och en fuckingglass?! När jag stog och bredde mackan så sa en röst inom mig att "Mary varför ska du ta mackan? Du vet att du kommer ångra det, du kommer få ångest efter att du har ätit upp den. Du blir inte smalare av att äta mackanMen ändå så åt jag den jävla mackan och en massa annat skit! Det blir alltid så med mig. Om jag äter en grej så äter jag bara mer. Det blir så mycket lättare om man inte äter något alls. 
Som för några veckor sedan. Det var bara några dagar innan jag skaffade bloggen. Jag sa att jag mådde dåligt, att jag hade extrem huvudvärk, mådde illa, var yr och inte hade någon aptit. Men jag ljög om allt! Sanningen var bara den att jag skulle slippa äta ett tag. Och det ända jag åt på 3 dagar var en kopp 'varma koppen' som innehöll 85 kcal. Fattar ni hur skönt det kändes? Jag gick med tom mage i 3 dagar. Jag älskar att gå med tom mage! Det är så mycket skönare än att känna hur maten ligger och skvälper och sätter sig på kroppen. Jag kände verkligen hur magen drog ihop sig av hunger och ååhh det var underbart. Vill ha den känslan igen. Måste sluta äta så mycket nu. Och hur många gånger har jag sagt det nu?

Såhär vill jag se ut, det är verkligen perfekt. Kolla midjan. Låren. Armarna. Detta är fan mitt mål.



Kommentarer
Bones

Du kommer aldrig bli nöjd finis.. jag hatade min kropp när jag såg ut så, det ända jag ville var att gå ner så mycket jag kan. snälla ta hand om dig. :( <3

2011-04-11 06:43:56
URL: http://bones.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: