ledig

God morgon
Idag är det måndag igen och det är otroligt fint väder ute!! not..
Vi är lediga idag, men jag ställde klockan på 7:15 för jag tänkte ut och springa. Men det var jag för lat för och somnade om. Så jag vaknade klockan 9 igen och nu ska jag springa på löpbandet. Jag sprang en halvtimme igår och jag svettades. Men idag ska jag kötta rejält! En timme blir det idag. Och ingen mat eftersom att jag är hemma själv. Ska försöka komma på en ursäkt för att inte äta när folket kommer hem, annars får jag göra ett ytterligare försök med att spy upp det. Nångång måste ju vara den första.
Efter att jag tränat så ska jag plugga som fan. Sen ska jag rensa lite kläder och bädda rent i sängen , och städa genom hela mitt rum helt enkelt.

Nej nu ska jag göra ett ryck! Rätt som det är så är dagen slut hehe :-) 
xoxo Mary



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: