Lite nytt

oj, NU är jag hemma. Eller , jag har duschat åså men ändå. Blev borta länge. Det gick ganska bra förutom att jag gick och kände mig ful som fan. Fick med mig hem lite grejer, bl.a. lite smink och smycken, ett par jeans och lite mer smått. Träffade inte så många som jag kände på stan, så det var bra. Men snart så kommer jag gå runt på stan och stolt visa upp min kropp.
Åt ingen lunch i skolan , men min kompis ville äta på stan och jag sa först att jag inte var hungrig men då sa hon typ "vadåra? du åt ju inte i skolan heller..?" så jag åt ändå. En taco tallrik blev det.. Och när jag kom hem så stod det semlor på bordet som familjen skulle sitta och äta tsm. Gissa om jag känner mig tjock.

På tal om något helt annat, jag kan inte gå in på blogg!! När jag ska skriva in marysdiary.blogg.se så står det "

Den här webbsidan är inte tillgänglig, Webbsidan på http://marysdiary.blogg.se/ kan ligga nere för tillfället eller kan ha flyttats permanent till en ny webbadress"




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: