mitt BMI

Jag har inte sagt än vad jag väger åså. För jag skäms så mycket över det. Jag gör verkligen det. Jag skäms som fan. Men nu säger jag mitt BMI och det är ju typ samma sak. Jag har ett BMI på 22,23.



Fyfan vad jagskäms :( jag kommer säkert ta bort det här inlägget snart. Alltså, 22.23 är närmare övervikt än undervikt. Jag är så jävla tjock. Seriöst jag får ångestattacker bara jag tänker på det. Känns som att ni som läser min blogg kommer sluta med det nu. Jag vill bli smal och jag ska bli det. 

Jävla äckel.

Kommentarer
Ellinor

vilken sida använder du för att få ett så exakt bmi-tal, med två decimaler? kanske knäppt att jag nu fick världens behov av att veta mitt eget så exakt... men tänk inte så, du är modig och stark som blottar dig och du vet ju att du kommer att minska, det har du ju bestämt, sen kan du se tillbaka och nästan le åt att du var så mycket större då... kramar <3

2011-04-30 11:41:39
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: