No food

Sitter och försöker acceptera att jag åt som fan idag. Men det går inte. Jag åt hur mycket godis som helst och sen åt jag grillat med potatisgratäng + mer godis. Och det är fan inte acceptabelt. Men jag måste försöka. Imorrn är det måndag och då ska jag vara borta hela dagen med några vänner. Dom ska inte få mig att äta. Vi ska cykla vääldigt långt till ett ställe och sen hem igen. Så jag kommer nog hem ganska sent och kan säga att jag nyss ätit eller nåt. Sen ska jag ju som sagt låtsas vara sjuk resten av veckan. Sist så åt jag knappt något på 3 dagar. Så det måste funka den här gången också, fast ännu bättre. Är riktigt taggad på det nu. Ingen mat. Shit vad mobbad jag känner mig, har sagt det så många gånger nu. Men nu har jag ju förberett mig på det här , just den här veckan. Så nu måste det gå! Annars tar jag fan livet av mig.


Det där är snyggt!

Kommentarer
Ana perfect

Sv: Synd att du inte bor i Sthlm! Kram

2011-04-24 23:00:18
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: