Ny dator!

Nu har jag skaffat mig en ny dator. Den är så härlig! Fast är inte riktigt van vid tangentbordet än så jag kanske skriver lite mysko ibland haha. Trodde inte att jag skulle få hem en dator IDAG, tänkte bara åka in och kolla lixom, men nu sitter jag här, med ny dator. Är jätte nöjd.

Åt nyss middag och nu känner jag hur ångestattacken börjar närma sig. Detta är så jävla drygt. Tänk om jag bara kunde säga till min familj helt naturligt att "Jag har bestämmt mig för att sluta äta ett tag så jag blir smal, så ni behöver inte laga middag till mig längre" och dom svarade helt lugnt "okej visst!" Hur underbart skulle inte det vara? Eller att dom typ åkte på semester ett tag, en vecka eller två. Då kunde man ju fasta den tiden. För några kilo borde man ju går ner om man knappt äter något på en vecka? Det vore underbart ju..

Ska fortsätta pillra lite med nya burken nu, slänger upp dagens thinspo snart. Ha det!
(Blir ingen bild till detta inlägg eftersom alla ligger på usb minnet)

Kommentarer
apelsinkrokant

hade varit helt underbart ju!

Du är jätteduktig! önskar jag var lika duktig som du, men jag är bara en fet fetmaklump!

Kan du inte säga vad du har för BMI? vore kul att veta (a)



Tack för att du har en underbar blogg, du är otroligt peppande! :)



2011-04-18 19:12:56
Mary

Tack så mycket men duktig vet jag nog inte om jag kan hålla med om. Jag failar hela tiden typ :(

Och nångång lovar jag att jag säger vad jag har för BMI, men just nu skäms jag lite för mycket över det :$

Kram på dig

2011-04-18 19:32:57
URL: http://marysdiary.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: