Peppad

På måndag ska jag ju som sagt låtsas vara sjuk, så jag slipper äta. Men nu är det ju tydligen en röd dag på måndag. Så jag börjar på tisdag istället. Men det betyder inte att jag ska äta på måndag. För på måndag så ska jag pch några kompisar ta en lååång cykeltur till ett ställe som tar några timmar att cykla till. Eller iaf två. Så då behöver jag inte äta. Och vi kommer nog hem ganska sent , så då kan jag ju säga att jag åt i mora om dom frågar om jag vill ha middag. Hoppas det funkar. Det måste det göra. Nu ska jag fan gå ner i vikt. Men vi har ingen våg, det suger. Därför väger jag mig så fort jag är hos en kompis som har våg. Fast jag vill ändå ha en egen så man kan väga sig oftare och se om det blivit nåt resultat. 

Nu jävlar alltså..



I sommar är det där mina lår!

Kommentarer
Peaches

Kunde vart jag som skrev det inlägget ! (utom cyklingsgrejen dock).

2011-04-24 00:16:24
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: