Rise and shine

God morgon, gick upp kl 10 idag ungefär. Då drog jag på mig träningskläderna och sprang på löpbandet. Sprang inte så jättelänge, men det är bättre än ingenting iallafall. Efter det gjorde jag massor med situps. Nu har jag precis duschat och ska snart cykla till en kompis. Det är ganska långt och många uppförsbackar så det blir bra med lite motion.

Det är ju påskafton idag också. Igår sa min farmor att hon har ett påskägg som väntar på mig, och nyss såg jag att det låg ett till påskägg här hemma. Ska försöka spola ner det mesta godiset i toaletten när ingen ser. Godis ska inte påverka mig. 

Nu ska jag göra mig klar , GLAD PÅSK alla :)
Mary





Kommentarer
Peaches

Usch, jag hade med planerat att göra mig av med mitt påskägg. Men nu har jag ätit halva! Ha en fin påsk <3

2011-04-23 13:57:00
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: