Ska beställa klänning

Sitter och lyssnar på coconut tree och kollar på klänningar på nelly.com. Det är ju avslutningsmiddag för niorna några dagar innan skolavslutningen. Ska åka dit med några kompisar i en smarrig bil, sen blir det tre-rätters-middag och dans. Och så brukar ju lärarna hitta på nåt skoj också. Åh det ska bli så skönt att gå ut nian. Och slippa våran fruktansvärt tråkiga skola och alla dryga småttingar som börjat där(är inte sån som klankar ner på folk för att dom är mindre men 7orna på våran skola är verkligen grymt omogna och töntiga). Kommer ju såklart sakna många andra och klassen såklart. Men det ska ändå bli riktigt skönt att sluta. Sedan är det 3 nya år som gäller på gymnasiet. Då ska jag bli en ny person.

Dessa klänningar har jag som favoriter just nu, ska kolla lite mer imorrn åså. 
Dom är inte så speciella, men om man har något snyggt till så kan det bli ännu snyggare. Fast dom är fina som dom är också tycker jag. Jag gillar den lite enkla stilen också jag. Men jag måste se till att få smalare ben , eftersom klänningarna är ganska korta.
Vilken var finast? Kan inte bestämma mig! :)



Kommentarer
Angelica

SVAR: Superkul att du är med och tävlar om dagnes blogg :) Utser en vinnare i morgon, meddelar då. KRAM

2011-04-17 22:21:17
URL: http://angelica.blogg.se/
Peaches

Den rosa tycker jag nog, känns mer som en sommar klänning :) Båda är superfina dock !

2011-04-18 16:01:14
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: