Spytips

Ligger i sängen nu och ska snart sova. Vi är lediga från skolan imorgon(eller, vi har 'hemstudiedag' då man ska plugga hemma) men jag ska ändå upp rätt tidigt , jag och min kusin ska åka skidor. Älskar att vara med henne. Hon är nog den som får mig må bäst. Man kan aldrig ha tråkigt med henne lixom. Så det ska bli väldigt kul.

Nu till det som egentligen är anledningen till vrf jag skriver ett inlägg nu. Jo, jag undrar om någon har något/några bra tips på hur man spyr lättast? Har hört att man ska dricka mycket vatten , även att man kan dricka saltvatten. Jag ska testa det , men har ni några bra tips också? Jag har aldrig spytt med flit , känner mig så dålig , klarar inte ens det lixom? Har dock försökt ett antal gånger med det går ju fan inte. 

Men som sagt, om ni har något bra tips på hur man spyr fort och lätt så skulle jag bli jätteglad(!) om ni kunde dela med er av det :)

Natti natti.


Ja, tack.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: