Thinspiration video

Har varit dålig med uppdatering idag. Jag gick och la mig igen ändå inatt, somnade halv fem typ. Vaknade kl 1 ungefär och då gick jag ut och satte mig i solen direkt. Men nu kommer alla hem från jobbet snart så jag fick lov att gå in och ta på mig myskläder så jag ser lite "sjukare" ut hehe. Ville helst sitta kvar i värmen men jag får inte avslöjas heller. 
Har inte ätit någonting alls idag. Och ska inte äta något resten av dagen. Punkt slut. 

Inatt gjorde jag en thinspo video. Hade inget bättre för mig så jag slängde bara in några bilder till en video och lite musik. Inget speciellt lixom haha. 
Musiken tog jag bara helt random, det är bara en vanlig kärlekstext som inte har någon betydelse. Tycker låten är bra bara :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: