Tråkigt väder = film

Igår somnade jag klockan 5. Kult. Nej egentligen älskar jag att vara uppe sent och sova länge. Men inte när man vill sova men inte kan. 
Blev väckt kl 11 ungefär av att telefonen ringde. Då gick jag upp direkt och kollade på "brothers". Andra gången jag ser den nu, Natalie Portman är ju så himla vacker! Jag vill se black swan också där hon är med. Den verkar jätte bra.

Tog nyss ett paket pasta som stog i skafferiet, kokade upp det, skar det i små bitar och spolade sen ner det i toaletten. Så det ska märkas att maten minskar i skafferiet.

Nu ska jag sätta mig och kolla på min favorit serie, Glee! Älskar det, musik nörd som jag är :P



Kommentarer
Anonym

Black swan är sjukt bra!

Och inspirerande. Hon är ju så smal.

<3

2011-04-28 21:29:53
URL: http://lightasafeather.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: