Våfflor

Hade nationella prov i engelska på morgon och det gick inte alls bra. Vanligtvis har jag inte så svårt för engelska, tycker det är ganska kul och då är det roligare att lära sig , så då blir man bra på det, men detta prov var jättesvårt! Provet höll på i ca 3 timmar och efter det så jag var det lunch. och jag åt. En liten portion och tre mackor. Va i helvete?! Ska springa bort det nu. 
Vi slutade runt halv två så då gick jag hem och jävlar vad det blåser ute! Det va inte lätt att gå med en stark motvind hem haha. Men jag överlevde.

Ikväll ska vi äta våfflor. Jag har väl inget val när det gäller att äta eller inte. Så jag får äta och sen inget mer idag. Tänker absolut inte ta sylt och grädde/glass på. Som att köra in en sockerbomb i munnen, typ. Nej nej MAX två våfflor utan något på.

Så vad händer i helgen? Ingen aning för min del. Alla har åkt bort känns det som. Men jag ska nog bara vara hemma och chilla. Shit vad skönt det lät! Vad bra , då var helgens planer spikade hehe. 

Wwoopsi nu ska jag tydligen få skjuts till affären om två minuter hehe får träna när jag kommer hem måste kila hej hej!

Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

3h :O

2011-04-08 14:52:27
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Mary

hehe ja det blev 3 timmar sammanlagt. Grymt jobbigt :)

2011-04-08 18:33:29
URL: http://marysdiary.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: