VÅR

Kom hem från skolan för en kvart sen typ, har varit en helt okej dag. Åt lunch, stekt ris + sallad. Efter skolan följde jag med en kompis till en affär sen gick jag hem. Shit vilket underbart väder det är ute! Kunde ha blåst liiite mindre bara. Nu sitter jag och väntar på skjuts sen ska jag åka in till stan och kolla på en ny dator :D yeey. När jag kommer hem ska jag träna lite tror jag. Till middag blir det omelett + sallad. Jag vet, man kan tro att jag äter det varje dag men jag är inne i en omelett period just nu hehe. Usch , äckligt, inne i en period då man äter mat. 

Btw så hade vi sånt där "möte" idag inför avslutningsmiddagen. Gissa hur mycket pengar vi kommer lägga på mat? 31 000. 31 000 kr!! på MAT!!?? Det är iofs för 125 stycken men ändå det känns helt sjukt att man kan lägga något så värdefullt som pengar på mat!

Nu ska jag och min bästa vän(gitarren) umgås lite, hörs sen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: