" You must begin to think of yourself as becoming the person you want to be." -David Viscott

Nu ska jag gå och sova. Och inte vakna upp igen. Om jag får bestämma. Fan vad jag hatar det här. Jag hatar mitt liv. Jag tänker inte ens. Idag kommer jag inte ens ihåg vad jag har ätit, så mycket har jag fått i mig idag alltså. Jag är ett äckel, ett jävla ÄCKEL är vad jag är. Jag kommer aldrig att hitta någon heller. Ingen kommer nånsin vilja ha mig om jag ser ut såhär. Vad ska jag göra med mitt liv egentligen? Det finns ingen vilja till någonting när det ända man gör är att gå runt och hatar sig själv hela tiden. Önskar att jag blev född till en annan person. En smal och fin person. Önskar att jag var det, vacker. Vacker vill jag vara. Inget mer.



Kommentarer
Peaches

Sluta! Imorgon är en ny dag. Hundra kramar!

2011-04-23 01:20:18
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Bones

Förut har jag ju lyckats gå ner 8 kilo på tre veckor, det är bara att äta så lite som det går.

2011-04-23 11:01:02
URL: http://bones.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: