YOUR PAST DOES NOT EQUAL, NOR DOES IT DICTATE, YOUR FUTURE.

Kom precis hem från skolan, vi slutar tidigt på onsdagar,jätte skönt. Så nu sitter jag i köket med datorn och myser med min katt. Har tagit på mig shorts och linne , tänkte sätta mig och läsa i solen lite men nej då försvinner den. Får hoppas att den vill kika fram igen. 
Fick reda på idag att jag kom in på den linje som jag vill gå till hösten. Fast det var ju bara preliminärt men jag blev ändå fett glad! Fick också reda på poängen jag fick sen jag var på intagningsprov där. 40 av 40! Så jävla glad! :D Längtar till gymnasiet nu. Måste bara bli smal tills dess. Vill små mycket smalare lår alltså, och plattare mage och smalare armar. Och så vill jag att nyckelbenen och höftbenen ska synas mer(mycket mer). Men då måste jag sluta äta så mycket. Nu är knäckebrödet slut hemma, det är bra för då kan jag inte äta av det. Och jag ska inte be nån köpa hem det heller. Nej nu är det helst bara ett mål om dagen som gäller. Fast det kommer antagligen bli två. Men nu ska jag verkligen försöka att slippa undan skolmaten. Så jävla svårt kan det ju inte vara. Det är bara att låtsas att man blivit mer kräsen när det gäller mat , och om det verkligen kriser så kan man ju ta sallad. 
Måste fan bli smal till sommaren , jag kommer aldrig kunna bada med min kompisar annars. Och inte ligga och sola på stranden heller för den delen. Och när höstterminen börjar måste jag också vara smal. Alla där är fina. Smala och fina. Och jag vill vara en av dom. + att jag måste bli vacker för den där killen som jag snackade om förut, vet ni.

Kul att det började regna nudå, blir inget solande alltså. buhuu.. Ska träna och plugga istället. Vilket ska jag börja med? Plugga tror jag så jag har det gjort. Ska plugga svenska.. Prepositioner, adverb, konjuktioner, räkneord, subjuktioner, interjektioner, pronomen.. gud vad lockande det låter..




Kommentarer
Anonym

jag har spytt regelbundet i nog mer än ett halv-år. Tycker inte det är något svårt.



Men ber dig att börja inte spy! Det är ett H-lvete att ta sig ur och det förstör ens liv.

2011-04-20 17:17:59
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: