Skam

Kvällen igår var helt sjuk. Jag drack lite för mycket. Kommer knappt ihåg något men min kompis har berättat. Jag hade tydligen setat och berättat om hela min livshistora för massa folk! Jag skäms så jävla mycket! Jag har alltid varit så att jag inte vill att folk ska veta om det men vad satt jag inte och pratade om igår då?? Tillslut ringde min kompis till min kusin som fick körkort igår så hon och hennes brorsa kom och hämtade upp oss. Och hon var inte så glad kan jag ju säga.

Men som man brukar säga; Det finns alltid nåt gott i det onda.
Och ja, jag har faktiskt gått ner ett kg eftersom jag spydde och där ska jag stanna!



BTW, det var första fyllan.....

Kommentarer
beata

usch man ska inte hålla på med alkohol.. Bara massa kcal !! :(

Kram

2011-07-14 14:07:54
URL: http://beatafat.blogg.se/
Anonym

Åh dom första fyllorna blev alltid så pinsamma, iaf för mig :S Man visste ju inte riktigt hur man skulle bete sig och man tål ju inte lika mkt då, har också skämt ut mig flera gånger hehe :P



hemskt att det innehåller så mkt kcal bara, men men :P

2011-07-16 23:48:22
URL: http://mindsick.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: