When I'm skinny, I will have a gap between my thighs

Godmorgon gott folk. När jag vaknade i morse kände jag mig verkligen fetare än fetast. Vet inte varför men det bara kändes så. Känner bara för att svälta idag. Inte äta något på hela dagen. Vi får se hur det blir. Kanske tar ett äpple eller nåt sånt. Ska verkligen försöka att inte gå och småäta på jobbet. Hoppas det kommer mycket folk idag så man har något att göra hela dagen.
Har hunnit med en springtur nu på morgonen också. Körde på lite hårdare idag så jag var väldigt anfådd när jag kom hem. Men det var bara skönt! Och nu sitter jag här lika trött som vanligt och väntar på att jag ska få komma till jobbet så jag kan sluta nångång ;)

Ska börja göra mig klar nu, puss!



Kommentarer
Peaches

Duktig du är !

2011-07-05 11:18:13
URL: http://peachyrain.blogg.se/
Anonym

sv: Ja, därför jag hatar helgerna, bara för att dom är hemma :( Önskar verkligen att jag bodde för mig själv i en egen lägenhet, hade varit så mycket enklare!

2011-07-05 20:33:24
URL: http://mindsick.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: