Anti fiskmås

Jag kom nyss hem från en springtur. Kan varit den värsta springturen nånsin. Eller, typ. Fick ju mkt motion men aa.. Jag har varit rädd för fiskmåsar sen typ 3 år tillbaka för jag blev nästan attackerad (folk skrattar alltid när jag säger det för ja, det kanske låter lite kul haha men jag blev asrädd). Men iaf, gissa om det hände idag igen då??

Jag brukar alltid springa över en brygga som är väldigt lång. Det brukar vara några fiskmåsar där, därför brukar jag alltid springa lite fortare där. Och idag när jag sprang så såg jag att det var fler än vanligt så jag sprang några meter men stannade sen upp och funderade på att vända. Men jag fortsatte. Sen när jag hade kommit halva vägen på bryggan ungefär så hör jag värsta fiskmåse skriket, så kolla jag bak och bara ser hur den flyger mot mig. Den nuddade mig inte men nära på. Jag blev så rädd att jag höll på spy! Jag skrek och sprang där i från som om jag hade eld i baken. Det är väl nu dom precis har fått ungar säkert men fy fan va läskigt det var! Ska ta med mig ett gevär så fort jag går utanför dörren nu för tiden!

Men som sagt, fick rejält med motion när jag sprang där iaf haha. Bra det. Nu ska jag börja göra mig klar. Ha en bra dag :)



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: