Bal

Jag gick på balen igår ändå. Var nära att inte göra det men det slutade med att jag stog i lokalen med finklänningen som jag trodde jag skulle bli så fin i. Alltså jag kände mig verkligen fetare än fetast. Helt seriöst. Kändes som att mina feta armar drog alla blickar till sig. Och när jag satt ner fick jag fan valkar. 

Annars var det helt okej. Ganska kul faktiskt. Det blev en hel del dans åså till ett band. 
Idag är det sista dagen i skolan. Nu på morgonen ska vi samlas klassvis och städa skåp, lämna in skåpnycklar osv. Sen är det lunch utomhus, och sist är det brännboll, niorna mot lärarna.

Skulle egentligen sjunga i kyrkan imorgon på skolavslutningen. Men kul att man har blivit genomförkyld nu då så man inte kan sjunga med sin täppta näsa. Sa igår till min kompis att jag inte skulle sjunga(vi skulle sjunga tillsammas) och hon blev nog inte så glad. Men vafan? Hon borde väl fatta att jag inte vill sjunga när jag låter såhär? Ska bli SÅ skönt att få sommarlov och börja ny skola till hösten, så man slipper att surpuppar.

Btw, imorrn ska jag till Gröna lund!!! SÅ jävla nice! Våran skola åker dit varje år efter skolavslutningen. Vi får betala 360 kr var. Då ingår åkband, mat och skjuts dit (tar 4 timmar att åka dit från mig). 
Det är väl så för att inte alla ungdomar ska ut och supa efter skolavslutningen. Stället jag bor på är nämligen en liten knarkarhåla där man har sin första fylla när man är typ 8 år. Nejdå jag överdriver men aa ni fattar..



Kommentarer
FREDRIKA PERSSON

kul med bal!

2011-06-15 11:52:58
URL: http://frdrika.blogg.se/
FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag =)

2011-06-16 14:58:39
URL: http://frdrika.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: