Calories can't make you happy

Ligger i sängen och inte gör nånting. Har nån tvångstanke att jag måste ligga med datorn till minst 03.00! haha. Imorrn ska jag försöka rensa genom lite gamla saker och städa. Man bränner ju kalorier när man städar så det är bra. Sen ska jag börja skriva schema varje kväll vad jag ska äta dagen efter. Mitt första schema(för imorgon) är något inlägg nedanför. Hoppas det funkar nu då. Klart det gör! Ska tänka positivt nu. Detta kommer ju gå awesome! :)

Har setat inne hela kvällen. Ångrar det rätt mycket. Danny Saucedo var och hade midsommarkonsert nere på campingen kl 22.00 och jag gick inte! När det väl händer nåt lixom.. Men det är snart vattenfestival, då kommer min blivande man Eric Saade, Sara Varja, Playtones och några fler. Det ska bli så jävla kul!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: