.

Förlåt, vet att jag har varit sämst på blogga dom senaste dagarna. Men jag kommer nog inte blogga sådär jättemycket. För det går inte så bra för mig. Äter mer än nånsin lixom. Jag ska försöka att bara ta det lugnt nu. Asså inte pressa mig själv så mycket för då blir det bara att jag gör tvärt emot hela tiden. Jag vill verkligen blir smal, det är bara det jag vill. Men det kommer aldrig gå om jag fortsätter såhär.
Ska bara försöka att inte göra så stor grej av det. Inte vara så hård mot mig själv. Det är värt ett försök iaf. Ska fortfarande äta så LITE som möjligt. Kommer såklart inte att sluta blogga. Och jag kommer fortfarande läsa era fina bloggar! Puss!



Kommentarer
Anonym

hoppas verkligen inte du slutar blogga, tycker om din blogg (:

det är precis likadant för mig. ska försöka få tillbaka kontrollen nu...

2011-06-19 20:22:48
URL: http://lightasafeather.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: