Full rulle

Shit va stressigt det var idag på jobbet! Hur mycket folk som helst! Och det är inte direkt så det droppar in folk hela tiden, utan ena sekunden kan det vara helt tomt, sen helt plötsligt kommer det huuuuur mycket som helst! Men det är bra för då går tiden fortare.
Åt ett äpple till lunch(ca 60 kcal) och när jag kom hem sa jag att jag hade ätit. Men senare fick jag en daimglass och den åt jag tjock som man är(ca 340 kcal innehåller den). Om jag inte äter nåt mer idag så håller jag mig iallafall under 500. + att jag var ute och sprang i morse så då brände jag ju lite iaf. Bättre än ingenting.

Ikväll är det premiär för allsång på skansen. Lätt att jag ska se det. Så himla mysigt program!
C ya. xxx



Kommentarer
snowwhite

Kul att du ´hittat till min blogg =) Ja det var en mysig helg ändå. Lekte med småkusinerna på söndagen och efter det var man helt slut hehe. Hoppas du också hade det bra.

Ja allsån på skansen ska jag också se. Tror att det kommer bli riktigt bra nu med Måns. Gillade aldrig rikktigt Anders Lundin till 100.



Kramkram

2011-06-28 19:43:19
URL: http://thinbreath.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: