Good morning sunshines

Gick upp kl 9 så jag är astrött. MEn jag har hunnit kolla på ett avsnitt av glee och duschat iallafall. Ska packa lite nu , bussen går 13:10 in till stan, och den åker en extrem lång väg så jag är inte framme vid tåget förrän 13:50. Tåget går alltså 14:24. Ska bli skönt att komma iväg ett tag. Det är ju bara tills på lördag men ändå, bättre än ingenting.

Ska inte äta något förrän vi ska äta middag ikväll. Har fått en drickyoghurt och ett tuggummipaket som jag ska ha med mig på tåget men yoghurten kommer jag hälla ur och tuggummit får vi se hur jag gör med. Ska kolla hur många kcal en bit innehåller.

Kommer hem på lördag så kommer inte kunna blogga tills dess. Men ha det bäst så länge xoxo


SNYGG SOM FAN

Kommentarer
oyuki

och varför får man inte se ut sååå?? :C

2011-06-09 19:48:01
URL: http://oyuki.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: