Med detta inlägg säger jag god natt!

Fy vad trött jag är! Nu ska jag sova. Har nog inte gått och lagt mig såhär tidigt sen jag var typ.. 3 år.. Men det är sååååå skönt att sova länge och vara utvilad. Fast man går upp i vikt om man sover för mycket, men även om man sover för lite. Så lagom är alltid bäst!

Imorgon efter skolan ska jag till musikskolan och såela in två låtar i deras studio! Så himla kul! Har gjort det en gång förut och jag älskar verkligen det! Är en musiknörd och jag älskar att sjunga och spela gitarr och piano, så nu vet ni det. 
Sedan på kvällen är det bal. Ska bli kul. Eller ja, ganska. Skolans nior är inga personer jag älskar precis. Vill bara ha sommarlov och lämna skiten! Men det blir nog roligt ändå. Ska försöka att inte äta någonting alls fram tills klockan 19:00 då maten serveras på balen.

Nu ska jag proppa in mina headseat i öronen och lyssna på musik tills jag somnar, god natt!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: