Ny månad, nya tag!

Nu är det Juni. Sommar månad! Nu ska det bli ändring här! Sommarn är fan här officielt nu. Så nu jävlar! Och glöm att jag ska försöka gå ner i vikt genom att äta. Det funkar fan inte. Ska försöka äta så lite som möjligt nu. Vet att det kommer bli svårt under helgen då min syster kommer hem. Men jag ska försöka. Får inte bli för besviken om jag misslyckas lite. Men ska göra mitt bästa!
Det ska bli kul att hon kommer hem också (om man bortser från maten), har saknat henne så hääääääär mycket!

Är trött som ett as nu! Gick upp tjugo i fem och var döende typ. Menjag tvingade mig själv ut i det "fina" vädret och sprang en runda. Mina vader gjorde lite småont om man säger så. Men skönt efter :)

Nej nu måste jag lägga på ett kol så jag hinner i tid till skolan. Ska göra omprov i nationella matte idag. 
Ha en bra dag alla!


ÅH <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: