Sacrifice is giving up something good for something better. Food is good; thin is better

Kom precis ut ur duschen efter en springtur. Var väldigt opeppad innan. Eller ja, det är jag ju typ varje morgon när klockan ringer och jag ska ut och springa. Men jag måste ta i med hårdhandskarna nu för nu vill jag verkligen bli smal till hösten när jag börjar ny skola och allt. Jag ska bli en helt ny människa! Jag ska chocka dom alla. Fok ska se vilken förändring det har blivit med mig. Fan va taggad jag är på det! Jag ska fan bli snyggast i stan.

Har lite bråttom nu. Klockan 10 ska jag bli upphämtad vid ett ställa och innan det ska jag hinna blåsa håret, sminka mig(bara mascara, ska tydligen bli fint väder idag så måste ju bli brun i ansiktet),borsta tänderna, smula sönder maten och spola ner i toan som jag ska ha som matsäck, klä på mig. Men som jag sagt förut; stress = kaloriförbränning. Ha en toppen dag i solskenet alla fina!



Kommentarer
mindsick

sv: Jag vet, man har planerat hur man ska äta på dagen inför middagen sen förstör dom allt! Grymt irriterande ;(



Åh jag vill också gå ned en massa till hösten, när jag kommer tillbaka till skolan ska dom få se att jag inte längre är någon fet tjockis!



;) kram

2011-06-28 20:45:47
URL: http://mindsick.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: