Träningsvärk

hej och god morgon! Kom hem typ 1 igår och då gick jag och la mig direkt. Och fy tusan vad träningsvärk jag har idag. Men det ju bara bra. Ont i rumpan har jag också. Jag cyklade ju inte på den bekvämaste sadeln om man säger så. När vi kom fram så kollade vi på baksmällan 2. Den var helt okej. Men jag hade inte sett ettan så den hade säkert varit bättre om jag gjort det. Åt några godisbitar till bion också :( fyyyy!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt faktiskt. Min syster är ju här så jag ska väl umgås med henne lite. Hon har inte påpekat maten nåt än iaf. Märkte nyss att hon går på en "liten" diet också. Hälsosamt dåra. Tror inte att hon äter kolhydrater. Det är ju bra för då slipper jag också undan det. Hon skulle tydligen laga middag idag. Linsbiffar! Fy fan vad äckligt! Jag hatar linser! Men då äter jag ju typ en tugga heheh..



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: