Vill ha sommarlov nu!

Har solat hela dagen. Känns inte som att det gett nåt skillnad dock hehe. Men det molnade ju till sig lite på eftermiddagen så jag gick in. Åt grillat till middag. Tog en liten portion. Och så har jag ätit en knäckemacka och en glass. Verkligen för mycket, men jag har haft värre dagar. 

Imorrn är det skola. Fast jag funderar på att vara "sjuk" , vi har ju ändå inget att göra. Helt meningslöst att gå till skolan. Plus att jag slipper äta lunch då. Jag säger att jag har mensvärk. Det har jag ju också iofs. 
Sen är vi lediga på onsdag torsdag och fredag. Och nästa vecka är det krativa veckan åså. Och nästa fredag slutar vi!! WOHO sommarlov! Vi slutar assent. Den 16! Alla slutar den här veckan. Förutom våran mobbade skola. Ska bli så himla skönt att slippa den!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: