nöjd

Kom hem för ungefär en halv timme sen och nu har jag nyss ätit middag. Korvstroganoff! Väldigt gott när man väl äter men ångest efter.. som vanligt. Vet inte hur många gånger jag stått böjd över toaletten med fingrarna i halsen. Jag ballar alltid ut i sista sekund för att det är så obehagligt! Måste fan skärpa mig nu. Vill man vara fin får man lida pin. Man bli smal måste man fan kämpa ibland också. Helst skulle jag ju skippa maten helt så slipper jag ju spy upp den. Men det är lite svårt i min situation då en viss person i min familj har jobbat med anorektiker och misstänker minsta lilla. När folk väl vet vad man håller på med så har man väl övervakning dygnet runt, typ. Det får inte hända.

Jag var ju hos frissan idag också och slingade håret. Blev supernöjd verkligen! Jag är ju blond egentligen , men detta blev riktigt bra faktiskt.
Nu ska jag gå och fortsätta plugga. Det blev inte så mkt av det förut. Min studieteknik suger verkligen..
Men jag har tränat lite idag iallafall , fast inte så mycket. Efter att jag var sjuk hela förra veckan så är jag inte lika pepp. Men som sagt, ibland måste man kämpa lite också vilket jag måste nu.
PUSS Mary
PS. Måste bara säga att jag är inte anorektisk. Har ett bmi på 22,2 och tydligen är normalviktig vilket jag inte är.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: