Vår!

God morgon!
Jag vaknade för en timme sen ungefär, men låg kvar i sängen tills nu. Har precis borstat tänderna och nu sitter jag här. Idag måste jag tyvärr sitta inne och plugga även fast det är så himla fint väder ute. Älskar våren! Hatar plugg. Men jag var sjuk förra veckan så jag missade väldigt mycket. Har två prov imorgon som jag inte kan ett skit av. Kul.
Sen på eftermiddagen ska jag till frissan och slinga håret. Har brunt nu, så jag vill ha i lite blonda slingor nu när det snart är sommar. Åh shit vad jag längtar alltså! Lite orolig bara över bikini fronten. Förra sommaren badade jag knappt nånting för att jag skämdes så mycket över min kropp, och när jag väl gjorde det så kunde jag inte ens ha kul för jag var så osäker. Måste bli snygg till denna sommar nu!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: