Äta mer regelbundet?

Jag funderar på att börja äta regelbundet. Alltså inte alls mycket. Men typ en keso macka och ett glas juice till frukost, nån frukt till mellis och sallad till lunch, och lite middag. Bara så jag får i mig något regelbundet och se om det funkar. Som ni märkt har det ju inte alls gått bra att försöka skippa maten helt. Antingen så måste jag äta ibland eller så går jag och små äter. Och ja små ätandet beror ju bara på att jag själv är tjock och inte kan stå emot mat. Men iaf, då när man går och små äter om dagarna bara eller så , då går man ju upp i vikt också när det blir så orgelbundet hela  tiden. Som det är i mitt fall nu då.

Ska göra ett försök iaf. Kommer känna mig fet som fan jag vet. Men jag måste prova olika vägar och se vad somär bäst. Jag ska ju självklart inte äta mycket mat alls när jag väl äter. Men jag vill iaf prova en månad eller så.

Nej men åh. Nu blev jag osäker ändå. Känner mig ju tjock som fan. Och så ska jag börja äta? Jag ska ju bli smal till sommaren. Om jag går upp i vikt av det här så vet jag inte vad jag gör!



Kommentarer
HANNA

tack så jättemycket för rösten ! :D

jag meddelar dig när jag gjort inlägget :))

2011-05-29 20:18:34
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Persikan

Ååå. då är vi två som velar fram och tillbaka mellan att äta regelbundet eller att inte äta alls.. blä. vill med bli smal till sommarn. Kommer säkert gå runt på stranden som en flodhäst.

2011-05-29 21:10:36
URL: http://peachylife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: