Does someone hear my cry? I'm dying for new life

Gick upp ungefär kl 11. Kollade lite på tv sen åkte jag in till stan en snabbis. Vet inte vrf riktigt bara åkte dit. 
Idag har jag ätit en macka med keso och tomat på. Sen bli det middag ikväll. Ska försöka att inte äta mycket. Jag är verkligen ett matvrak. Jag älskar mat! Och det gör att jag äcklas av mig själv. 

Föressten, tänkte svara på en kommentar jag fick:



Hej och tack så mycket! Det gör mig glad :) 
Och jag har faktiskt funderat på att lägga ut en kroppsbild på mig själv. Så jag kan se för och efter bilder liksom. Men jag måste nog fundera lite till tror jag hehe. Är så orolig över vad folk ska tycka och tänka. Men jag är ju ändå anonym så det skulle ju inte spela någon roll. Men det kan ju också vara bra för då blir jag ju kanske mer peppad själv. Vi får se! Kram :)



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: