God morgon

Vaknade av att en bil brummade som fan utan för huset. Det är cruising ikväll! Det brukar vara kul men får se om jag ska dit eftersom min kompis, som jag skulle gå med, tydligen skulle göra något annat med några andra kompisar nu. Fan vad jag hatar sånt. När man har bestämmt något och man ser fram emot det, sen blir de tinte så pga den andra personen. Speciellt när det är min bästa vän. Hon har inte varit så förut. Nu har hon precis lärt känna en ny kompis som hon alltid är med. Jag vill att det ska vara som förut.

Är hemma själv nu, kanske en timme till. Så jag ska hälla lite fil eller nåt i en skål med lite flingor. Sen skjäljer jag ur det och ställer det i diskhon. Så det ser ut som jag ätit. 

ÅH! Vafan ska jag göra ikväll? Fan vad arg jag blir! Jag ville ju gå på cruisingen! Kanske kan gå med en annan men ibland orkar jag inte med henne bara.



Kommentarer
Anonym

kan du inte lägga ut en kroppsbild? :)

2011-05-28 12:17:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: