Guess what..

Jag åt frukost. Hur länge sen var det inte jag åt det då? Konstigt nog har jag ingen ångest alls. Borde ha det. Antingen så kommer den väl sen eller så är det nåt fel haha. Suget efter mat är ju tydligen inte lika starkt när man har ätit frukost så vi får väl se om det stämmer. 

Sitter och spelar gitarr nu, ska snart sätta igång med pluggandet. Fick en hel del gjort igår. Känns så skönt!! Och veckan som kommer är ju kort också, tre dagar bara, sen är det långledigt fram till måndag! FAN va skönt! Kommer inte behöva plugga då heller eftersom allt ska vara inne på onsdag. Åååååhh så nice! Hoppas det blir fint väder då också. Såg på nyheterna att det kunde bli mellan 20-25 grader på tisdag! woho! Idag är jag på gott humör!



Kommentarer
Peaches

Va? Jag tycker jag blir mer sugen av frukost^^

2011-05-29 13:38:41
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: