Hemma från skolan

Idag är jag hemma från skolan. Jag sa att jag har legat vaken hela natten för jag har haft så ont i magen och mått illa. Men det var inte sant såklart. Vi har ändå bara typ en lektion idag. Och jag vill vara hemma så jag slipper äta. Idag ska jag inte äta nånting alls. Om det verkligen krisar så tar jag en varma koppen. Men bara om det krisar. FÖr det är mycket lättare för mig att itne äta alls om jag itne har ätit något. Haha det där blev invecklat men fattar ni? Asså om jag skulle ta en macka på kvällen t.ex., då skulle jag bara fortsätta äta. Jag vet att om jag äter något så frestar jag bara och vill ha mer, typ..

Tränade lite nyss, inte så  mycket dock. Min kropp vill verkligen inte göra som jag vill idag. Benen var helt slut efter 5 minuter. Och när jag skulle göra situps och sitta i 90 grader så avr det hur drygt som helst. Buhuuuu.

Jaja nu ska jag gå och duscha iallafall. Ha det så bra, det verkar bli en fin dag idag så sitt i solen! :)



Kommentarer
Ana perfect

Sv: Jag kokar äggen som vanligt och sedan äter jag bara äggvitan, tar liksom bort gulan :)

2011-05-18 14:09:07
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Peaches

Det är precis likadant med mig! Äter jag så slutar det med att jag äter mer! Mycket lättare att inte äta alls :)

2011-05-18 14:46:59
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: